Ik voel me thuis bij Mienis & Co en je loopt niet weg van huis. De ervaring maakt dat ik wil blijven en dat voelt goed.
Ik besef als transgender dat er genoeg mensen zijn die je niet willen en kunnen accepteren. Helaas zijn er ook genoeg zogenaamde transgender uitingen op social media die ik smakeloos vind en waarmee ik niet geassocieerd wil worden.
Ik wil er mooi uitzien en opgaan in het publiek. Ik hoef niet op de voorgrond. Niet op de barricaden. Voor mij is haar wezenlijk. Het meest belangrijke van alles. Iets waar ik niet op wil bezuinigen.
Anderen niet belasten
En om anderen niet te belasten vond ik mijn haar op internet. Niet vanwege de prijs, want wat ik vond was duur genoeg maar om het gemak. Ik had mooi haar, maar het stond me niet. Het had een knipbeurt nodig, styling, maar waar?
Ik speurde op internet totdat ik een zaak vond die goed voelde. Het werd Mienis & Co. Goed voelen was voor mij cruciaal. Mensen kopen onder andere op basis van prijs of ervaring. Ik ga voor ervaring.
De eerste ervaring
De eerste ervaring was een antwoord op mijn eerste email. Daarin vroeg ik of ze mij wel als klant wilden omdat ze zich primair leken te richten op vrouwen met haarverlies als gevolg van chemo. Wat moeten ze met mij terwijl er zulke emotionele klanten om hun aandacht vragen?
Waardering
Het antwoord van Angelique was zo hartelijk en uitnodigend. Voor mij was het ijs gebroken en op een warme zomerdag kwam ik met mijn op internet gekocht haar met het verzoek of ze het konden wassen en stylen. Het bleek een enorme klus, het haar zag er werkelijk prachtig uit, maar toch bleef het mij niet staan. Al pratend openbaarde zich de optie om bij hun voortaan mijn haar te kopen. Ik voelde me gewaardeerd om wie ik was en ik merkte dat ze ruim de tijd nam om me te helpen.
Toen ik kwam had Angelique een stuk of 8 pruiken voor me laten komen die ik allemaal gepast heb. Haar advies was welgemeend en doorslaggevend. Liefde voor het vak dacht ik.

Ik voelde me thuis bij Mienis & Co
Zo duidelijk. Ik voelde me thuis; en je loopt niet weg van huis. Ik niet tenminste en dus heb ik onlangs mijn tweede haarwerk aangeschaft.
Opnieuw dezelfde hartelijke uitnodigende ervaring. Opnieuw met je meedenken en aanvoelen waar je behoefte ligt. Opnieuw ruim de tijd voor je nemen. Het resultaat was een schot in de roos.
Alleen maar complimenten
Ik kreeg talloze complimenten van kennissen en vrienden, maar ook van onbekenden op straat. Zelfs iemand die aanbood om foto’s te nemen. Dan voel je je goed en ben je dankbaar.
Zoals ik al zei, ik voel me thuis bij Mienis & Co en je loopt niet weg van huis. De ervaring maakt dat ik wil blijven en dat voelt goed.
Tessa
Locatie
Hoofdvestiging Zuid-Holland
Spoorsingel 60
2613 BA Delft
info@mienispruiken.nl
Vestiging Westland
Poeldijkseweg 13b
2681 LT Monster
info@mienispruiken.nl
KVK: 60798963
BTW: 854064424B01
Volg ons via
Openingstijden
ma. t/m vr. 9.00 – 17.00 uur.
Kunt u echter niet naar onze salon toekomen dan komen wij graag naar u toe, thuis, ziekenhuis of in een zorghotel.
Voor een heel haarwerk:
Nannette Mienis:
06 27 82 57 24
Angelique
06 14 44 47 72
Miranda
06 40 03 99 40
Voor een haarstukje/dunner haar:
Leonie van Bergenhenegouwen:
06 20 17 77 17
Anita
06 34 85 21 03
Vrijblijvend adviesgesprek
Informatie
Overige
Geschillen commissie
Algemene Voorwaarden
Privacybeleid